close
聖誕節就咁就過左。
我好新潮咁CHRISTMAS EVE 去拜山XD
我真係唔知乜野事,無啦啦同阿媽講話想去睇婆婆公公,就係咁我同阿媽就走左上去拜山XD
(仲要好岩咁我媽媽又想去睇下喎)
小百合好靚*可惜隻花個樣唔係好岩做襟花。
 
我做左幾日運動呀~SPORTS ACHIEVEMENT 爆哂燈*
但係ACADEMIC ACHIEVEMENT 就..........害羞
嘿嘿* 我剩係好乖咁做左GEOG 兩樣功課,因為要補課o個時交動畫快遞
唉.......交左之後又加三份.......
雖然話係放緊假,但真係太多野諗+做喇!
好唔捨得呀,點解d假永遠都咁短架!!!!!!!!!!!!!!!!
下星期又開學..........不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣
 
好多野未做+未溫書呀........文學仲要PRE-MOCK添架..........不甘啜泣
 
係呀!!!!!我終於搵番唔見左就黎兩個學期o既《實用文》XD
好彩我冇去影印啫~~~~~~就o係我o個張被稱為書桌的廢墟中被發掘出!!!!!!
嘩~被困o既時間仲長過盧大媽呀!!!!!!!!!!!!!!!!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    偶是小娜* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()