close
 
嘩嘩嘩!!!!
不得了!!!EDISON o既 blog!!!!
可以接近o既感覺很好呢~
 
其他野o係狼窩講過,唔講喇!
 
噚日隻死沙拉去佢伯伯屋企打邊
爐,佢伯伯就住o係將軍澳廣場!!!
太恐怖喇!!!!
事關我屋企就o係將軍澳廣場隔
離,隔條馬路咁大把!!!!
o個個恐怖沙沙居然想去我屋企lol...
@@ 超恐怖lei~~~~~~~~~~~
仲話要帶埋佢d 表姐、表妹,俾
佢嚇鬼死........=口="llll︳|
嗚!!!!!嗚!!!!!!
 
當然,佢最後梗係冇黎到啦!!!
佢黎左我仲可以咁樣咩!!!!!
好彩佢唔知我住邊座咋,我其他
fd 都唔知,佢電話又神神地,
噓~~~~~~~
舒一口氣!!!
 
Edit at 19:30:
又一個好blog~*
arrow
arrow
    全站熱搜

    偶是小娜* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()